فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

پیاده روی شهرت هالیوود
 

پیاده روی شهرت هالیوود، پیاده رویی مابین بلوار هالیوود و خیابان واین در هالیوود کالیفرنیاست که 2000 ستاره ی پنج پر منقش به نام مشاهیری است که سهمی در صنعت فيلم و سينما داشته اند.

این پیاده رو شرق به غرب بلوار هالیوود، از گوئر تا لابرا، و شمال به جنوب خیابان واین بین بلوارهای یوکا و سانست امتداد پيرا كرده است.

این پیاده رو که در سال 1958 ساخته شده به احترام هنرمندانیست که چه جلو و چه پشت دوربین، در صنعت فيلم و سينما نقشی داشته اند. مشاهیر بر اساس موفقیت های حرفه ای یا زندگیشان در سینما، رادیو، تلویزیون، تاتر و موسیقی و همینطور کارهای مدنی و خیرخواهانه ی خود یک ستاره دریافت می کنند.

در این پیاده رو هر ستاره( ستاره ای صورتی پنج پر با حاشیه ای برنزی و دایره ای  منبت کاری شده با ذغال در داخلش) روی یک تراتزو1 منقش شده است. داخل هر ستاره ی صورتی، نام فرد مشهور حکاکی شده و زیر آن داخل یک دایره نشانیست که مقوله ی حرفه ی او را برای دریافت ستاره نشان می دهد.

·        یک دوربین فیلم برداری برای سهم در صنعت سینما

·        یک تلویزیون برای سهم در صنعت پخش تلویزیونی

·        یک صفحه ی گرامافون برای سهم در صنعت موسیقی

·        یک میکروفون رادیویی برای سهم در صنعت رادیو

·        ماسک های دوقلوی کمدی/تراژدی برای سهم در صنعت تاتر

تمام این پیاده رو 2500 ستاره ی خالی دارد. ژوان وودوارد2 در 9 فوریه سال 1960 اولین ستاره را به خود اختصاص داد. شانزده ماه بعد از آن 1558 ستاره از پیاده روی شهرت اعطا شد. از آن به بعد ستاره ها با سرعتی حدود هر ماه دو ستاره، اعطا می شدند. تا قبل از 1994 بیش از ..................


موضوعات مرتبط: هفتمین بیوگرافی سینمای پیاده روی شهرت هالیوود ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 8:26 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon